O ROWERACH STRiDA
STRiDA to przenośny, składany rower z napędem paskowym i wyróżniającą się składaną, aluminiową ramą w kształcie litery „A”. Zaprojektowany przez brytyjskiego inżyniera i projektanta Marka Sandersa. Skierowany przede wszystkim do osób dojeżdżających do pracy i mieszkańców miast, których przestrzeń bagażowa może być ograniczona. Rower STRiDA został zaprojektowany tak, aby był prosty w użyciu, szybki w składaniu i łatwy w utrzymaniu.
Coraz więcej marek rowerowych przechodzi na napęd paskowy, ale to nic nowego w przypadku rowerów składanych STRIDA. Od ponad 30 lat użytkownicy STRIDA korzystają z zalet roweru bez łańcucha rowerowego. Kilka mocnych punktów z rzędu:
- Bez oleju i smaru, a co za tym idzie bez plam: podczas składania lub jazdy na rowerze na pewno nie zabrudzisz sobie ubrania ani rąk olejem.
- Brak rdzewiejącego łańcucha: brak rdzy, a tym samym brak negatywnego wpływu na inne części roweru.
- Bardzo mocna i odporna na warunki atmosferyczne: zima i lato nie stanowią problemu dla tego typu napędu.
- Wytrzymuje długo: łańcuch jest wykonany z kevlaru i drutu stalowego, dzięki czemu wytrzymuje wiele kilometrów.
- Spokojna jazda: brak głośnego dźwięku uderzenia stali o stal
Szybki i prosty sposób składania
Rama w kształcie litery A
Napęd paskowy z kevlaru
Historia fabryki Strida.
Założona w 1989 roku firma Ming Cycle początkowo zajmowała się montażem rowerów i dostawą komponentów. Dzięki dokładnej wrażliwości na rynek rowerowy i technologie, Ming Cycle nawiązał współpracę ze znanymi amerykańskimi i europejskimi markami rowerowymi, stając się specjalnym producentem kontraktowym międzynarodowych firm.
Obecnie Ming Cycle zatrudnia 260 pracowników na Tajwanie i produkuje 300 000 rowerów rocznie. Jest to jedna z 5 największych fabryk rowerów na Tajwanie, a różne rowery, które produkuje dla znanych marek w Europie i Ameryce, są sprzedawane w ponad 40 krajach w Europie, Ameryce Północnej, Oceanii i Azji. A jej duży zespół biznesowy świadczy usługi zorientowane na klienta. Optymistycznie patrząc na możliwości biznesowe globalnej ekologicznej energii ekologicznej i wykorzystując zalety Tajwanu będącego królestwem rowerów, Ming Cycle rozwija własną markę i dokonał wielu inwestycji na Tajwanie, aby tajwańska marka weszła na rynek światowy.
Zakup klasycznej brytyjskiej marki pokazuje jej potencjał biznesowy. Ming Cycle zdobyło mocną pozycję na światowym rynku produkcji kontraktowej rowerów i zyskało aprobatę swoich partnerów dzięki profesjonalnej technologii produkcji i naciskowi na jakość. Zaprojektowana przez brytyjskiego projektanta STRiDA to znana europejska marka rowerów składanych. W 2007 Ming Cycle kupił go i pozytywnie zainwestował w badania, rozwój i doskonalenie. W ten sposób Ming Cycle ewoluował do operatora marki z poprzedniego producenta kontraktowego i zaczął stopniowo budować sieci dystrybucji agentów w każdym kraju, aby sprzedawać swoje produkty na całym świecie. STRiDA reklamowana jest jako modna, wygodna w noszeniu i szybko składana. Poza tym współpracuje z belgijską komunikacją miejską w celu promowania programu zniżek, który cieszy się dużym zainteresowaniem. Dlatego,
W ostatnich latach Ming Cycle planował również pozytywnie wejść na rynek rowerów elektrycznych i zainwestował środki w badania, rozwój i promocję własnej marki MING. Chociaż jest pozycjonowany jako produkt drogi, jego prosty, opływowy kształt i kolor pomogły mu zdobyć uznanie na rynku europejskim.