Reklamacje |
|
Wszystkie towary zakupione w sklepie objęte są gwarancją producenta oraz ustawowa odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne lub wynikłe z niewłaściwego użytkowania produktu, a także naturalne zużycie. W razie wykrycia jakiejkolwiek wady materiałowej/ wykonawczej – prosimy o wypełnienie druku reklamacyjnego. Jedną, podpisaną kopię zgłoszenia należy dołączyć do przesyłki z towarem (wraz z dowodem zakupu oraz z kartą gwarancyjną, jeżeli takowa była dostarczona z towarem). Towar odsyłany do oględzin musi być czysty. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania przesyłki. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi. Po uwzględnieniu reklamacji towar zostanie odesłany do klienta na koszt sklepu Strida.pl
|
|
Wydrukuj formularz reklamacji
|
|
Wypełnij formularz reklamacji | |
Spakuj towar i formularz | |
Wyślij na adres naszego magazynu RoweryStylowe.pl lub NAPISZ DO NAS, a my zamówimy do Ciebie kuriera, który odbierze bezpłatnie paczkę. |
NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM ORAZ NADANYCH DO PACZKOMATÓW.