Kontakt
0
 

Reklamacje 

Wszystkie towary zakupione w sklepie objęte są gwarancją producenta oraz ustawowa odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne lub wynikłe z niewłaściwego użytkowania produktu, a także naturalne zużycie.

W razie wykrycia jakiejkolwiek wady materiałowej/ wykonawczej – prosimy o wypełnienie druku reklamacyjnego. Jedną, podpisaną kopię zgłoszenia należy dołączyć do przesyłki z towarem (wraz z dowodem zakupu oraz z kartą gwarancyjną, jeżeli takowa była dostarczona z towarem). Towar odsyłany do oględzin musi być czysty. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania przesyłki.

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi. Po uwzględnieniu reklamacji towar zostanie odesłany do klienta na koszt sklepu Strida.pl


Jak dokonać reklamacji ?

Wydrukuj formularz reklamacji
pobierz oświadczenie
Wypełnij formularz reklamacji
Spakuj towar i formularz

Wyślij na adres naszego magazynu 

RoweryStylowe.pl
ul. Przemysłowa 13
67-100 Nowa Sól
697 011 020

lub 

NAPISZ DO NAS, a my zamówimy do Ciebie kuriera, który odbierze bezpłatnie paczkę.

NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM ORAZ NADANYCH DO PACZKOMATÓW.